Дистанційне навчання

Міністерство освіти і науки України оголосило тритижневий карантин з 12 березня до 3 квітня. Терміни можуть змінитися «в залежності від епідеміологічної ситуації в Україні».
Навчання проходить у форматі дистанційного навчання.

1 клас
Читання : Буквар с. 50 – 55, робота в зошиті з друкованою основою. Читати художні тексти. Письмо: “Є”, “ц”, “Ц” в прописі.
букви щ Щ , ф Ф , буквосполучення дж , дз в Букварику .Робота в зошитах з друкованою основою .Читання худ. текстів .
Математика: с .32 – 39 – зошит.
ст. 40-55 в зош . з друков. основою.
Письмо – написання цих літер в прописах , списування з друкованих текстів.
Я досліджую світ – ст.24 -47 зошита , відповідний матеріал у підручнику .
Англійська мова:
Повторюємо вірші та пісні, лексику.
https://youtu.be/D0Ajq682yrA

https://youtu.be/y6MM_21MH08

https://youtu.be/HlkZm8Z2lb0

https://youtu.be/iQV9gKQOSus

https://youtu.be/ykTR0uFGwE0
Музичне мистецтво:
https://www.youtube.com/watch?v=USLprPVt9PM
https://www.youtube.com/watch?v=3hAu3yyHutI

2 клас
Читання – Стор. 120-123, читати художні книги.
Намалювати малюнок, або зробити аплікацію “Весна”.
с.122(скласти за планом усний твір)с.123(виразно читати вірші),с.124-125(читати і переказати казку за поданим планом). Читати і переказувати художні твори.
Українська мова – С. 83 Правило
Вправа 212 (усно)
Вправа 213 (письмово)
Стор.85 Правило
Вправа 215 (усно)
Вправа 216, 217 (письмово)
Розвиток мовлення – Написати оповідання, використовуючи вправи 210, 211. Другу частину починати писати з абзацу.
https://youtu.be/98SmRgglg5E
С.86,87 правила.Вправа 218,221,223,224(усно),вправа 219,220(списати перший рядок),222,225,226(письмово).
Математика – Стор. 50-57 (у зошиті з друкованою основою).
Працюємо у зошитах для самостійної роботи.
с.58-65(у зошиті з друкованою основою). Працюємо у зошитах для самостійної роботи.
Англійська мова – Зошит пропис ст. 15..19unit 5 прописати, підручник ст. 65, в даному уроці буквосполучення. Th читаємо як звук у слові thank you., читати впр. 4,5. Стор.66, вивчити слова “Частини тіла”.
Музичне мистецтво:
послухати теорію, музичний твір.
https://www.youtube.com/watch?v=H-2BNxLoVTQ
https://www.youtube.com/watch?v=VbbJufKk5kA
https://www.youtube.com/watch?v=m9NRXM010nU
Пісню співаємо
https://www.youtube.com/watch?v=m9NRXM010nU

3 – А клас:
Читання – ур.3-9. Закінчити 7 частину. Частина 8 ур.1- 6.
Укр.мова – ур. 1-7. Закінчити 7 частину. Частина 8 ур. 1 – 8.
Математика – ур. 3-11. Частина 8, ур. 1 – 8.
Навч.разом – ур. 3-8. Закінчити 7 частину. Частина 8, ур. 1 – 4.
Людина і світ – ур. 3-11. Закінчити 7 частину. Частина 8 ур.1 – 6.
Еврика – ур.3. Евоистична олімпіада ч.6. Закінчити 7 частину. Частина 8, ур.1,2.
Англійськамова – с. 56 слова вивчити, називати по буквах, перекладати, текст читати і перекладати. Повторити с. 12..13. С. 57 Learn with Tag, впр. 2, повторити с.. 14.15.
с.99 розповідати текст 3, повт.18..19.
РВ р 58..59, вивчити слова, spell it, read and translate, прочитати текстики і перекласти їх. Далі урок Learn with Tag : Найвищий ступінь порівняння прикметників утворюється додаванням закінчення… – est і обов’язково наголошую обов’язково перед прикметником найвищого ступеню вживаємо артикль the. Прикметники good and bad утворюється від іншого кореня і їх необхідно запамятати. Після цього виконати вправи 2,3,4 виконати на сторінці 59.
Асttivity book: p. 56.. 57.
Музичне мистецтво:
Виконати орнамент, виконувати пісню.
https://www.youtube.com/watch?v=puyHQLhWE7s
https://www.youtube.com/watch?v=Uz2qujDSGhs
На допомогу:
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1faydgn-TQY5N7LHIwfFUCn45cqvjBOIu

З-б клас:
Математика – № 765,766, 772, 773, 775, 776, 780.
Українська мова – впр 334, 335, 336, 332, 333.
Лiтературне читання – худ. твори i переказ.
Природа – с. 106 – 111.
Музичне мистецтво:
https://www.youtube.com/watch?v=xNHaIoVue9E&list=PLKoLlczPJZky84Rvd8dPqNVht57P1LVuw&index=280&t=0s
Пісня – https://www.youtube.com/watch?v=UA4yheLq9WQ
Англійська мова – п. 44 впр.1.
PB p.44 ex.1, p.45 ex.4, p.48-49, p.50 ex.1, p.52 ex1, p.53 ex.4
WB p.22-27
https://youtu.be/DHb4-CCif7U
https://youtu.be/xERTESWbqhU
https://youtu.be/5ZQgQbTiV34
https://youtu.be/_jYFHzuTxCA
РВ р.54 ех.1, р.55 ех.4, р.56 ех.1, 2, р.57 ех.3
WB p.29 ex.2

Христ.етика – с. 88-91, вивчити вірш.
Пишемо вдома диктанти, давати дiтям переписувати тексти укаїнською мовою, з математики повторювати таблицю множення i дiлення, додавати, вiднiмати трицифровi числа, читати кожного дня художню лiтературу i переказувати.
На допомогу:
Математика:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D2L29UI_OYJs&ved=2ahUKEwiY-vjHjqHoAhUllosKHawHB9sQo7QBMAB6BAgAEAI&usg=AOvVaw09BkoZgeOc2Ll4Q2-3OkYI
Українська мова:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D6RG9ydNPtvg&ved=2ahUKEwjs_7vRkKHoAhVyposKHXioDSUQwqsBMAJ6BAgGEA4&usg=AOvVaw2EsUnOunMyaqAdzYFjc1Cq

4 клас:
Лiтературне читання – стор. 156 – 174, “Казка про друга” М. Чумарної, прочитати, скласти план переказу; стор.171 -176 прочитати. О.Єфімов “Тут усе є…”, прочитати, відпов. на запитання.
Українська мова – Часи дієслів, правила, впр. 284, 285; Змінюванн дієслів за часами, правило впр.288, 289. Дієслова теп. часу, змінювання дієслів, впр. 293, 294, Дієслова теперішнього і майб. часу–повторить. Опрацювати “Дієслова мин. часу та дієслова на –ся (сь). Впр. 310, 315 –усно; 311, 313, 315, 317–письмово.
Математика – вправи на сумісні дії 717 –722; Задачі на зустрічний рух 723 –730; Вирази на порядок дій 731–744, Опрацювати тему” Дроби”,виконати завдання від 751 по 805 (вибірково по3-4 завд. на урок).
Природознавство – Форми земної поверхні стор. 103-106. Корисні копалини, їх види стор.107-109. Водойми України стор.113-116, опрацювати теми: “Чорне та Азовське моря. Охорона водойм рідного краю. Грунти України. Їх охорона.”.
Англійська мова – с. 113, впр.3 читати і перекладати текст. Впр. 4,5 письмово стр. 114.. 115. Впр.1,2,3 стр. 116..117.
1. стор.123, впр,. 3а,б,вставити пропущені слова, читати і перекладати.
Найвищий ступінь порівняння прикметників завжди вживаємо з артиклем the, утворюється Найвищий ступінь словом the most і прикметника, з якого утворюємо найвищий ступінь the most interesting, the most, beautiful… Прикметники good and bad треба запамятати.
2. стор.125, впр. 3 с, d вставити пропущені слова, читати і перекладати.
Музичне мистецтво:
Теорія – https://www.youtube.com/watch?v=0eayAO6Owto&list=PLKoLlczPJZky84Rvd8dPqNVht57P1LVuw&index=283
Пісня для випускного:
https://www.youtube.com/watch?v=3NLymlXxerg
https://www.youtube.com/watch?v=cRajGYQ3akg

5 клас:
Біологія – параграф 27, 28-31 (конспект).
Математика – № 911, 917. с. 215, №9919, 922. с. 215
Природа – параграф 33-35, Номер 928 ст. 216, Номер 931 ст 217, Номер 933, 935 ст 218 (Пояснення до номера 935:
Зразок
1) Якщо а=4, b=6,8, то 0,5a20b=0,54206,8=0,52046,8=14*6,8=27,2. Це множення
Мій Київ – ст. 40-45 переказувати, завд. с.46 (зробіть повідомлення), с. 47-51 (конспект).
Історія України – параграф 19 відповідати на запитання, параграф 20, завд.2 с.117., параграф 21, завд.1 с.123, Параграф 22. Читати, письмово в зошитах відповісти на запитання ст. 127 зверху на 4 запитання
Параграф 23. Відповідати на питання усно. Письмово завдання 2 сторінка 128-129 
Зарубіжна література – “Аліса в країні Див”, “Пеппі Довгапанчоха”, “Мауглі”.
Російська мова – с.53-59 правила, впр. 165, 169, 172, 174, 179, 180, 185, 187, 190, 193.
Українська мова – параграф 55, 57, 58. Впр: 439, 447, 451, 452, 455, 456, 459, 461, 465, 466, скласти твір “Мої улюблені квіти”, оформлення конверта (письмово), вставні слова – 2 вправи на вибір.
Українська література – Т. Г. Шевченко ” Розповідь про дитинство”, С. Васильченко ” У бур’янах”, Т. Шевченко “За сонцем хмаронька пливе” ( напам’ять), “Садок вишневий коло хати” ( напам’ять), П. Тичина “Не бував ти у наших краях”, “Гаї шумлять…”, “Блакить мою душу обвіяла…”, ( Один з віршів на пам’ять), Євген Гуцало “Лось” (прочитати і скласти план).
Англійська мова – p.45 ex.4 – слухати, вчити на пам’ять!
ex.4b послухати та зробити.
ex.5 – письмово. Карпюк р.95-96 p.97 ex.2 (wr), p.98, p.100 ex.1,2 (wr), p.101 ex.4, p.102 ex.5 (wr), p.103 ex.3 (wr).
р.104, 105 ех.1,2, р.106 ех.4, р.107 ех.5, р.107 ех.1, 2, р.108 ех.4, р.109, р.110 ех.1
https://youtu.be/D6_FzLFmg0s
https://youtu.be/rkoKjUayyS8
https://youtu.be/cthLdPrK4IU
https://youtu.be/AeDco_eYzyI
https://youtu.be/VBh29jdYAAk
Основи здоров’я – параграф 21, 22, коспект; с. 132 – дати відповіді за запитання 1-6 письмово.
Пар. 23 стор. 140 опрацюйте запитання письмово, Пар. 24 конспект. Пошукайте інформацію, про випадки телефон. або телевіз. шахрайства. Письмово
Інформатика – параграф 4.1, 4.2 – конспект; с. 146 – дати
відповіді за запитання 1-7 письмово.
Пар. 4.3 стор.154 письмово запитання 1-10. Пар.4.4 конспект.
Німецька мова – повторити лексику.
Трудове навчання до 17.04.2020 року – Виготовити Пасхальну листівку в техніці “Аплікація”, використовуючи будь-які конскрукційні матеріали (квілінг, бісер, тканину, серветки для прибирання із нетканих матеріалів).
Образотворче мистецтво – малюнок “Улюблена квітка”.
Музичне мистецтво:
Визначення записати в зошит, музичні твори прослухати, назви записати в кінець зошита у «Музичну вікторину», написати вірш із слів, що запропоновані у презентації. Надіслати у вайбер.

Аудіо для учнів 5 класу англійська мова:

6 клас:
Біологія – параграф 35-39, параграф 40-43 (конспект).
Математика – №1215, 1218,1219, Параграф 28 переписати правила ст. 213-214. Номери 1242, 1243, 1245, 1246 ст 217.
Історія – параграф 34-37, параграф 38 (переказ + практична робота), параграф 39 (опрацювати, дати відповіді на запитання письмово).
Географія – параграф 39-42, праграф 43 (опрацювати, дати відповіді на запитання письмово), параграф 44 (опрацювати, практична робота №7).
Українська література – с. 86-114, завд. 1-3. Читати “Тореодар із Васюківки і Митькозавр з Юрківки” (виписати пейзаж (образ природи))
Українська мова – параграф 36-37, впр. 304, 309, 315, впр.339-345 (усно і письмово).
Англійська мова – с. 118, вивчити слова, с.121 – 122, впр. 6б, 7. Стр.123, впр1а, б письмово. Вивчити слова. Стор.125, впр3, вивчити діалоги.
1. стор.130 впр. 2,письмово, Стор.131 впр. 4а діалог.
2. стор.133 впр. 7а вивчити діалог 7
Німецька мова – повторити лексику.
Російська мова – параграф 30, правописание суфиксов -к-, -ск.
Зарубіжна література – Володисмир Короленко, життя та творчість письменника (хронологічна таблиця). Повість “Сліпий музикант”с. 163 – 143.
Основи здоров’я – параграф 21-22, конспект.
Пар. 23стор.107 дати відповіді на запитання письмово. Пар. 24 Зробити проєкт, “Бережемо електроенергію”.
Трудове навчання до 17.04.2020 року – виготовити Писанку-мальованку, а також можна зробоити і креативну Писанку, використовуючи сучасні техніки.
Образотворче мистецтво – малюнок “Школа – наш дім”.
Музичне мистецтво:
Визначення записати в зошит, музичні твори прослухати, назви записати в кінець зошита у «Музичну вікторину». Пригадайте улюблений дитячий віршик та придумайте до нього мелодію. голос записати на диктофон, надіслати у вайбер.

7 клас:
Алгебра
– с. 198 №1035, с.199 №1037, Номер 1038, 1039 сторінка 199, Номер 1038, 1039 сторінка 199.
Геометрія  -параграф 4 п.19 №482, 484 с. 156, Номер 488, 492 сторінка 157, Номер 488, 492 сторінка 157.
Українська мова – параграф 35-40, впр. 364, 373, 380, 387, 395, 401, 411. Прийменник та його написання – 2 справи на вибір.
Українська література – В. Симоненко “Ти знаєш, що ти людина?”, “Гей, нові Колумби й Магеллани”. М. Павленко “Русалонька із 7-В”, Л. Пономаренко “Гер Переможений” (прочитати і скласти план).
Зарубіжна література – А. Конан Дойл “Спілка рудих”, “Пістрява стрічка”. О. Генрі “Дари волхів”, “Останній листок”, Твір-характеристика образів Сью і Джонсі, Е. Хемінгуей “Кішка на дощі” (прочитати).
Російська мова – параграф 45.
Англійська мова – с. 138 – 139, впр. 1 вивчити слова, впр. 2 письмово. Впр.5,6 стор. 139, с.143..144,читати і перекладати текст.
1. стор,146 Зворотні займенники, прочитати параграф 7 стор, 199, письмово виконати впр. 1 стор. 146 і впр. 2 стор. 147
2.стоо.148 впр. 1 читати, перекладати текст, даты відповіді на запитання письмово, словаWB вивчити. Стор. 149,впр.2
Історія України – параграф 19, параграф 20-22 (до параграфу 22 скласти план-конспект).
Всесвітня історія – параграф 19, параграф 20-22.
Географія – параграф 35 (контурна карта), параграф 36-38 (опрацювати, дати відпоііді на запитання письмово).
Біологія – параграф 36-39, параграф 40-43 (конспект).
Фізика – Пiдручник Шут парагр 31-32, вправи 33-35, параграф 36-39, вправи 36-39.
Хімія – параграф 24-25, параграф26-27 (конспект).
Інформатика – параграф 4.2. Пар. 4.4 стор. 117 завдання 1-8 письмово. Пар. 4.5 конспект
Основи здоров’я – параграф 24, реферат; параграф 25-26 – конспект.
Пар. 27стор.109 опрацюйте завдання письмово. Пар. 28 Реферат на тему “Поширення ВІЛ – інфекції в Україні та світі”
Інформатика – параграф 4.3, конспект.
Трудове навчання до 17.04.2020 року – доробити роботи в техніці “Мозаїка” ( Яєчна шкарлупа), розфарбувати і покрити лаком.
Образотворче мистецтво – малюнок “День Космонавтики”.
Музичне мистецтво:
Музичні твори прослухати, назви записати в кінець зошита у «Музичну вікторину».
https://www.youtube.com/watch?v=t9VPNfmq6qE&list=PLKoLlczPJZky84Rvd8dPqNVht57P1LVuw&index=692
https://www.youtube.com/watch?v=QgkDQNY5AfQ&list=PLKoLlczPJZky84Rvd8dPqNVht57P1LVuw&index=737
Пісня – https://www.youtube.com/watch?v=lbogWBQH4Rs&list=PLKoLlczPJZky84Rvd8dPqNVht57P1LVuw&index=774

8 клас:
Хімія
– параграф 23, с. 121, завд.6; параграф 24-26, параграф 27-28 (конспект).
Біологія – параграф 38-46 (конспект).
Географія – параграф 44-45, параграф 46 – 48 (опрацювати, дати відповіді на запитання письмово).
Історія України – параграф 29-30, конспект, параграф 31 – конспект.
Всесвітня історія – параграф 19-20, конспект, параграф 21-23 (опрацювати, дати відповіді на запитання письмово).
Українська література – читати стор. 84-133, виписати образ Остапа і Соломії.
Зарубіжна література – читати Дон Кіхот. Читати “Дорогою ціною” (виписати образ Остапа і Соломії), “Ніч перед боєм” (виписати образи Запорожців).
Українська мова – пар. 22-23, впр.235, 241, 248, параграф 25-30, впр. 256-260.
Алгебра – № 559, 561, Номера 568, 570, 571, 572, ст. 136. Номера 568, 570, 571, 572, ст. 136
Геометрія  – № 648, 653, 667, 670, Номера 678, 679, 680 сторінка 149. Номера 678, 679, 680 сторінка 149
Інформатика – параграф 5.2 – 5.3, конспект.
Пар.5.1 стор. 162 дати відповідь на запитання 1-10. Пар.5.2 конспект. Завдання 1-6 письмово стор. 168
Основи здоров’я – екологічна безпека (реферат та презентація); параграф 24 с. 115 завдання 1-5 письмово.Пар. 25 конспект. Зробити проект,, Чисте довкілля’ ‘. Пар. 26 сторінка 129, письмово завдання 1-7.
Англійська мова – с. 138-139, впр. 1 вивчити слова, с. 251 параграф 1,2 повторити. Впр.1а,б,с стор, 141, 142 повтор. с.,253-254 параграф 6-7. С.143, впр. 2 читати і перекладати текст.
Російська мова – параграф 46-48, впр. 243, 246,248, 253, 255, обособление согласованных и несогласованных определений, обособленные приложения, по 2 упражнения на выбор.
1.стор.144 впр. 3,4 усно, стор. 145 впр. 6 Music Style.
2.cтор.150 впр. 4а, стор, 151.152 впр. 4с читати і перекладати діалог.
Фiзика – Пiдручник Шут, параграф 37-39, впр. 37-39, задачi с. 255, параграф 40-43 та вправи 33-34 письмово.
Трудове навчання до 17.04.2020 року – “Дерево із бісеру”. За складеним планом роботи закінчити виріб і проєкт.
Музичне мистецтво:
конспектувати стор. 182-198, виділені фрагменти, назви скульптурних композицій та картин

9 клас:
Історія України
– параграф 30-32, завд.7 у зошиті, параграф 33 (конспект і таблиця с. 275), параграф 34 (конспект і письмове повідомлення про Марію Заньковецьку).
Всесвітня історія – параграф 18-20, табл. с. 160 заповнити, параграф 21 (таблиця с.175), параграф 22 (конспект і відповідати на запитання письмово).
Правознавство – параграф 20-22, параграф 23 (конспект, відповідати на запитання письмово).
Географія – параграф 30-33, параграф 34-36 (опрацювати, дати відповіді на запитання письмово). .
Біологія – параграф 44-47, параграф 48-51 (конспект).
Фізика – Параграфи 29-32, Вправи 29-32, параграф 33-34, вправи 30-32.
Українська мова – впр. 212, 216, 224, параграф 1-23 повторити. Вправа 221-230, параграф 14-23.
Українська література – читати у підручнику ст. 190-250, 3 уривки віршів Т. Шевченка напамять. Читати “Чорна рада” (виписати образи Петра і Лесі, Кирила Тура, Мрюховецького, Барабаша, Гвинтовки, Якима Сомка).
Англійська мова – с. 83-85, читати і перекладати текст. С.90..92, впр. 2,5,6. Повтор. с.247..249, впр.1 с.93 вивчити лексику
Повтор. Стор. 252..254.
1. стор.99..100, впр. 5 а, б make a dialogue and read it. Стор. 100..101,впр.6 читати і коротко переказати.
2. стор. 101 впр. 7 письмово, стор. 104.105, впр. 2а чичати, 2б виконати письмово.
Алгебра – 17.8, 17.10, 17.16, Номера 17.22, 17.23, 17.25, 17.26 сторінка 170. Номера 17.22, 17.23, 17.25, 17.26 сторінка 170
Геометрія – ст. 57 номери 6.13,6.15,6.17,6.19, Номера 18.13, 18.16 сторінка 171. Номера 18.13, 18.16 сторінка 171
Хімія – параграф 25 с. 143, завд. 6; параграф 26 с. 147, завд. 4; параграф 27, 28, параграф 29-32 (конспект).
Російська мова – параграф 43,
Зарубіжна література – Реалізм, як художній напрям ХІХ століття.
Трудове навчання до 17.04.2020 року – “Вироби інтер’єрного призначення”. За складеним планом роботи продовжуєте виготовлення виробу та проєкту.
Музичне мистецтво:
написати реферат на тему «Кінофестивалі світу», надіслати фото або документ у електронному вигляді.
Основи зоров’я – Пар. 25, стор. 124 завдання 1-10 письмово. Пар. 26 стор. 129 завданк1-7 письмово.
Інформатика – Пар. 7.1 стор. 193 письмово опрацюйте питання з 1-10. Пар.7.2 стор. 205 письмово 1-9.

Дошкільнята:
http://osvita.ua/school/63379/

https://youtu.be/UQ5FwcgJd_A

https://youtu.be/F_dcR7Pkdq4

https://youtu.be/mBDU8UwJdpM
https://youtu.be/WX8HmogNyCY
https://www.facebook.com/groups/285782815255203/permalink/837413310092148/?sfnsn=mo
https://www.facebook.com/groups/285782815255203/permalink/774821359684677/?sfnsn=mo
http://ped-kopilka.com.ua/blogs/svetlana-kotljar/master-klas-pervye-cvety-v-tehnike-plastilinovaja-mozaika.html
http://ped-kopilka.com.ua/blogs/svetlana-kotljar/obemnaja-aplikacija-cvety-dlja-mamy.html

На допомогу:

Відеоматеріал “Спорт для всіх”
Комплекс загальнорозвиваючих вправ з “інвентарем” який є в кожному домі – рушником.
“МАХРОВЕ” тренування

https://drive.google.com/file/d/1UXRlNVzfXcCNErbb0ptrrmTZPpH7UEVD/view?usp=sharing

На допомогу учням 8-9 класів за програмою “Мистецтво”
https://osvitanova.com.ua/posts/3076-62-video-za-motyvamy-tvoriv-ukrainskoi-literatury-do-zno-2020
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2488956474699143&id=1525453404382793
https://www.facenews.ua/articles/2020/332605/
https://newsproteatr.blogspot.com/2019/02/blog-post_41.html?m=1
https://www.facebook.com/1923049564656006/posts/2260565934237699/

Математика:
Електронна пошта для зв’язку: olgabutrimenko2109@gmail.com

https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/blog-post_28.html?spref=fb&m=1

Англійська мова З-Б клас Аудіо:

Англійська мова 5 клас Аудіо: